Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до новин

Українці мають вчасно обміняти паспорти у разі зміни особистої інформації: деталі від ДМС

Новина
10.02.2023

Державна міграційна служба нагадує про необхідність вчасно обміняти ID-
картку та закордонний паспорт у разі виникнення таких обставин, як:
зміна інформації у паспорті (зміна прізвища, імені, по батькові, дати
народження, у тому числі написання латинськими літерами імені та прізвища у
документах, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України);
виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;
закінчення строку дії паспорта;
непридатність паспорта для подальшого використання.
У разі зміни особистих даних або різниці у написанні латинськими літерами
імені та прізвища, видані раніше документи зі старою транслітерацією мають
бути обміняні у строк не пізніше одного місяця з дати отримання нового
документа. У разі неподання закордонного паспорта або ID-картки для обміну,
такий документ автоматично визнається недійсним.
Наприклад:
Ім’я та прізвище Гречка Юлія в раніше оформленій ID-картці латинськими
літерами записувалося як Grechka Ylia. А новий закордонний паспорт Юлії
оформлено як Hrechka Yuliia (якщо особа забажала змінити транслітерацію). У
такому випадку, якщо Юлія не подасть протягом місяця документи на обмін
ID-картки для зміни транслітерації, як у новому закордонному паспорті, то ID-
картка автоматично визнається недійсною.
Важливо! Щоб усі ваші документи були чинними, транслітерація у них має
бути однаковою.


Здійснити перевірку за базою недійсних документів Ви можете за посиланням.
Принагідно нагадуємо, що на період дії воєнного стану в Україні ID-картки,
терміни дії яких закінчилися за 30 днів до 24 лютого 2022 року та під час дії
воєнного стану, та паспорти громадян України у формі книжечки, до яких не
вклеєно фотокартки при досягненні 25- чи 45-річного віку (якщо строк
вклеювання фотокартки настав за 30 днів до 24 лютого 2022 року та у період

воєнного стану), залишаються дійсними документами, що посвідчують особу та
підтверджують громадянство України (постанова Уряду від 21.10.2022 р. №
1202 «Деякі питання реалізації актів законодавства у сфері міграції в умовах
воєнного стану», яка набрала чинності 26.10.2022).

 

Чи потрібний документ про реєстрацію місця проживання при Оформленні ID-картки?

Відсутність реєстрації місця проживання не може бути підставою для відмови в
оформленні першого паспорта громадянина України у вигляді ID-картки чи
обміну документа у зв’язку з завершенням його терміну дії. Однак за
відсутності «прописки» власнику першого паспорта не буде автоматично
присвоєний Реєстраційний номер облікової картки платника податків.
При формуванні пакету документів для оформлення українського паспорта
громадяни можуть подавати до підрозділу міграційної
служби/ЦНАПу/Паспортного сервісу витяг із реєстру територіальної громади,
що підтверджує відомості про місце реєстрації/проживання (перебування)
особи або інформацію про відсутність таких відомостей на дату та час його
формування.


Витяг видається органом ведення реєстру територіальної громади у паперовій
формі за зверненням заявника або генерується у мобільному за стосунку «Дія».
При цьому документ в електронній або паперовій формі має однакове
юридичне значення.


Слід також мати на увазі, що штамп про реєстрацію/зняття з реєстраційного
обліку місця проживання в паспорт громадянина України у формі книжечки в
підрозділах міграційної служби більше не проставляється. У разі зміни місця
проживання чи перейменування назви вулиці власник паспорта громадянина
України зразка 1994 року за потреби може оформити паперовий або
електронний Витяг.

2024 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше